Wednesday 15 April 2015

AUDIT TIME

                       WHAT I DID YESTERDAY?
                 Yesterday was my stress day..hehe sebab test mungkin..yesterday like hari-hari biasa.Pagi,pergi kelas and klas habis dalam pukul 12 tengah hari.After class,of course lah cari makan untuk lunch.After lunch,pegang buku terus study sebab nak test malam.hohoho rasa macam best student pulak buat aktiviti macam tu..hehe..
                  Study dalam 2 jam lebih,rasa mengantuk pulak..rest for a while until 4.30 pm.After that,prepared myself for a meeting at 6 pm and then maghrib at surau kolej malinja.After maghrib,ready for seating a test.ready ke??hahaha..

                        How your manage a free time??
             Erm..how i manage my free time??If i have a free time,harus lah tidur kan??hehe..yeah,i will fill my free time with my sleepy beuty..hehe..tak de lah kerja tidur je bila free.i had mention before this that i like to do a zumba..so,if i free i love to do a zumba and be myself,i guess.

            

No comments:

Post a Comment